ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ… ΑΠΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΕΙ!

.


    
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ… ΑΠΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΕΙ!
«Είμαστε, όμως, ελεύθεροι ή μας κοροϊδεύουν;» Μαθητής 6ης Δημοτικού! Σήμερα, με έβαλαν και απάγγειλα ένα ποίημα, το οποίο δεν ξέρω αν κατάλαβαν ποτέ όλοι οι μεγάλοι, τι σημαίνει. Γιατί το ποίημα αυτό λέει:

Άφησε το δικό σου σχόλιο
Σήμερα, με έβαλαν και απάγγειλα ένα ποίημα, το οποίο δεν ξέρω αν κατάλαβαν ποτέ όλοι οι μεγάλοι, τι σημαίνει. Γιατί το ποίημα αυτό λέει:
“Μια σπιθαμή απ’ το χώμα αυτό δε δίνω,
την λευτεριά μου δεν πουλώ και σκλάβος δεν θα γίνω.
ΟΧΙ φωνάζω στον εχθρό κι ορθώνομαι λιοντάρι.”
Γιατί τους ακούω τότε από το πρωί μέχρι το βράδυ, να μου μιλούν για το τι οικόπεδα και χρυσάφι και πετρέλαιο θα δώσουμε σ’ αυτούς τους εκβιαστές που μας δανείζουν 10 και μετά μας παίρνουν πίσω 40 (αυτά τα άκουσα από τον μπαμπά μου που όταν βλέπει στην τηλεόραση τον πρωθυπουργό της χώρας και εκείνον τον χοντρό τσαντίζετε πολύ και βρίζει, εγώ μικρός είμαι και δεν τα ήξερα) και για την ανάγκη να δώσουμε και το κουμάντο της χώρας?
Πως θέλουν αυτοί οι κύριοι, (που εγώ γέλαγα στην αρχή γιατί μου θυμίζουνε τον χοντρό και τον λιγνό , αλλά μετά κατάλαβα ότι είναι κακοί άνθρωποι που βάζουνε τα ματ να βαράνε τον κόσμο)όταν μεγαλώσω θα έχω ζήσει 30 χρόνια σκληρής φτώχειας, λέει η μαμά όταν δεν μ’ αρέσει το φαί (οι μπάμιες είναι μπλιάχ) όπως και θα τα έχουνε δώσει στους ξένους ακόμα και το ποτάμι του χωριού μας , να τους θυμάμαι με καλό τρόπο?
Παρ’ ότι μικρός είμαι σίγουρος, πως όταν εμείς τα παιδιά θα γράψουμε την ιστορία της Ελλάδας του 21ου αιώνα, θα τους περιγράφουμε όπως κάποιοι άλλοι περιέγραψαν τον Εφιάλτη και όπως εκείνοι οι ίδιοι περιγράψανε τη Χούντα ! Ελπίζω να μην είμαστε φτωχοί όλοι μας τα επόμενα 30 χρόνια όπως λέει η μαμά ,που την έχω δει μερικές φορές να κλαίει κρυφά και αυτό με φοβίζει και με θυμώνει!
Αύριο που έχουμε παρέλαση ο μπαμπάς μου είπε να γυρίσω το κεφάλι από την άλλη και όχι προς τον δήμαρχο και τους άλλους επισήμους που μας κάνουν τους σπουδαίους ενώ όλοι ξέρουμε τι κουμάσια είναι.
Εγώ μάλλον θα τους βγάλω την γλώσσα κι’ ας με τιμωρήσει μετά η Δασκάλα .Θα τα πω και στους άλλους φίλους μου από την τάξη και θα δούμε τι θα κάνουμε. Εγώ πάντως φέτος δεν έχω καθόλου κέφι και δεν θα ήθελα να πάω ,αλλά σκέφτομαι και εκείνους που σκοτωθήκανε στον πόλεμο για να είμαστε σήμερα ελεύθεροι.
Είμαστε όμως ελεύθεροι ή μας κοροϊδεύουν;
27 Οκτωβρίου 2011 …
ένας μικρός μαθητής της 6ης τάξης του Ελληνικού δημοτικού.
Πηγή : plateiamolaon.wordpress.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια