ΧΑΡΑΤΣΙ EINAI TO ONOMA MOY...



Γειά σας.
Ονομάζομαι "ΧΑΡΑΤΣΙ".
Και έχω την εξής, απίστευτη ικανότητα!

Μπορώ να εισβάλλω στο σπιτικό σας απρόσκλητο και με εκβιαστικό τρόπο, να σας καταστρέψω την
οικογενειακή σας γαλήνη και να σας αναγκάσω να με "φιλοξενείτε" ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

Μπορώ επίσης να.....


μεταμφιέζομαι συχνά! Άλλες φορές θα με δείτε "ντυμένο" με τον φάκελλο της ΔΕΗ,
άλλες πάλι θα έχω επιλέξει ως "ένδυση" τον φάκελλο της εφορίας!
Όπως και να είμαι "ντυμένο" όμως, πάντα θα είμαι ο κακός, απρόσκλητος, φορτικός, ανεπιθύμητος επισκέπτης σας.

Μπορώ ακόμα να σας "βουτήξω" όσα χρήματα έχουν απομείνει στο πορτοφόλι σας και με αυτόν τον τρόπο
να σας στερήσω πολλά αγαθά που θα είχατε την δυνατότητα να αγοράσετε αν εγώ δεν υπήρχα (πχ φαγητό και δώρα στα παιδιά σας).

Αλλά όχι! Εμένα δεν μου αρέσουν οι ευτυχισμένες οικογένειες. Εμένα μου αρέσει η μιζέρια και η κατάθλιψη
να επικρατεί παντού και ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

Και να φανταστείτε η "ηλικία" μου δεν ξεπερνά τα 2 έτη! Ποιος ξέρει τι θα σας κάνω όταν "μεγαλώσω".

Την καλύτερη ικανότητά μου όμως σας την άφησα για το τέλος.
Ξέρετε ποιά είναι?

'Οτι εγώ, το ΧΑΡΑΤΣΙ μπορώ και σας κάνω ότι προανέφερα και οι περισσότεροι απο εσάς να το δέχεστε ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ.

Αυτό δεν είναι όντως η καλύτερη μου ικανότητα?

Σας φιλώ σταυρωτά όλους και σας υπόσχομαι πως όσο με "ταίζετε", τόσο εγώ θα μεγαλώνω και όταν και άμα
ποτέ καταλάβετε ότι τόσο καιρό "ταίζατε" ένα φίδι στον κόρφο σας...τότε θα είναι πλέον πάρα πολύ αργά...

Με ειλικρινείς χαιρετισμούς
Το αγαπημένο σας ΧΑΡΑΤΣΙ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια