ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΕ ΚΙΝΗΤΡΑ ΝΑ ΑΝΑΠΛΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΑΣ!!!!!!!!!!



Αυτο που αναπνεετε και μαζι με εσας και εγω μεσα σε αυτο το συνολο,ειναι και τα καρκινογινικα αερια του διυλιστηριου της JET-OIL στο Σκαραμαγκα. Λιγο παρακατω απο την χωματερη ειναι. ΜΗΝ το ξεχναμε αυτο.Οι ατμοσφαιρικοι ρυποι μεταφερονται απο μια αποσταση σε μια αλλη μεσω των ανεμων σε διαστημα 30-60' λεπτα το μεσαιο οριαιο χρονικο διαστημα!

Παμε παρακατω τωρα....

Εγω προσωπικα ειμαι επαγγελματιας οδηγος και μηχανικος-μηχανολογος αυτ/των..... Λοιπον...για την περιοχη των Λιοσιων ξερεις ποσο ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ φθορες προκαλουνται στα ΙΧ επιβατικα αυτοκινητα μας με τις ΛΑΚΟΥΒΑΡΕΣ που εχουν μεσα στα γυφτικα πηγαινοντας απο Φυλης για να μπουμε σε ολη εκεινη την τεραστια εκταση της Δυτικης περιοχης των Λιοσιων; Απο επανω απο τον Βασιλοπουλο οδευοντας για Χασια....μεχρι κατω στα νεκροταφια που εχω παει και ειδα την ασφαλτοστρωση.....ειναι ΣΑΝ ΑΝΑΠΟΔΟ ΓΑΜΩΤΟ!!!! 

Το GRAND CANYON των Λιοσιων το εχετε εσεις σε λακουβες με τις ΤΡΥΠΑΚΛΕΣ που
"παιζουν" διασπαρτες μεσα στα γυφτικα!!!

Λεει η γυναικα μου που ειναι 40χρονια Λιοσωτισσα: "απο εδω το εχουν ξεγραψει την περιοχη γιατι καποιο παλαιοτερο διαστημα τα φτιαχνανε,και οι γυφτοι τα χαλαγανε,για να ΜΗΝ μπορουν να μπουκαρουν οι μπατσοι ευκολα λογο της διακινησης των ναρκωτικων και ΟΛΩΝ των αλλων ΒΡΩΜΟΔΟΥΛΙΩΝ που γινονται με δαυτους"!!!

Και λεω "δαυτους" γιατι ΕΓΩ το λεω ανοιχτα (((ΔΕΝ))) γουσταρω το γυφταριο σε μια τοσο ωραια περιοχη οπως ειναι τα Λιοσια!!! 

Γιατι περαν της βλακιας που δερνει καποια ατομα στο μυαλο.....τα Λιοσια με την γεωγραφικη θεση που εχετε στην Αθηνα διπλα στην Παρνηθα....θα μπορουσατε να εισασταν μια περιοχη 2ης Κηφησιας και Εκαλης!!!

Και μονο που εχετε "χαμηλο συντελεστη δομησης" για ανεγερση οικοδομων....εισαστε ενα συγχρονο "χωριο" μεσα στην δυτικη πλευρα της "ΑΣΤΙΚΗΣ ΧΑΒΟΥΖΑΣ" του νομου Αττικης!!! Και μονο που ΔΕΝ εχετε αυτο το "στριμωγμα",αλλα αντ'αυτου σας δινει την ευρυχωρια κινησεως στο οδικο δικτυο της περιοχης.....θα μπορουσατε ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΝΑ ΓΑΜΟΥΣΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΡΝΑΤΕ να το πω λαικιστι μεσα στην Αθηνα και τα "δυτικα προαστια" αυτης!!!

Συνεχιζω λοιπον με το θεμα "λακουβοτρυπακλες".....και λεω,ξερετε ποσο καταστροφικη επιδραση εχετε στα οχηματα σας που αφηνετε ΑΔΙΟΡΘΩΤΟ το οδικο-κομβικο σημειο εκεινη της χαρτογραφιμενης περιοχης του δημου σας;

ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΜΙΑ 4αδα αμορτισερ βγαινει κοστολογιο 280ευρω απλη μαρκα του εμποριου.....και φτανουμε μεχρι 1.600 ευρω για αυτους που εχουν χαμηλωμενα αμαξια!!!

Θα μου πεις "ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΧΑΜΗΛΩΜΕΝΟ ΑΜΑΞΙ ΡΕ ΚΑΝΓΚΟΥΡΑ πιτσιρικα".....αλλα για να σε προιδεασω αν σκεφτεις κατι τετοιο ΔΕΝ ειμαι πιτσιρικας που θα κανω τις μαλακιες μου στον δρομο,αλλα ενας επαγγελματιας αυτοκινητιστης 39 ετων που ΓΟΥΣΤΑΡΩ να εχω χαμηλωμενο αμαξι....γιατι γουσταρω να κα'αυτον τον τροπο να διαφημισω επιδεικτικα την δουλεια του χωρου που επελεξα,και συν της αλλης γουσταρω να εχω ΣΩΣΤΟ οδικο-κομβικο δικτυο στην περιοχη που διαμενω,απο την στιγμη που ΠΛΗΡΩΝΩ 39 ΧΡΟΝΙΑ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ.....ΚΑΙ ΕΠΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ στον δημο σας ο οποιος ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ να εχει ΣΩΣΤΗ ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΗ σε ((((ΟΛΕΣ)))) τις περιοχες που ΕΚΛΕΧΘΗΚΕ με δημοτικη εκλογη απο ΔΗΜΟΤΕΣ του για να ΠΑΡΕΧΕΙ (((ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ))) (μιας και αυτος ειναι ο λογος που τον εκλεξανε).....σωστα το εργο των ΕΥΘΥΝΩΝ που εχει αναλαβει σαν ΔΗΜΑΡΧΟΣ....και ΟΧΙ σαν ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΚΩΛΗΣ σε μια δερματινη πολυθρονα σε ενα γραφειο στο δημοτικο μεγαρο που υπαγεται υπευθυνος!!! ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ετσι να θυμομαστε τι ΕΡΓΟ τελει και τι ΕΥΘΥΝΕΣ φερει....!!!

Οσο για το "κολλημα" μου για τις λακουβες θα στο θεσω και αλλιως.....

Το κολλημα μου ειναι οτι εαν οι πολιτες και πιο χαρακτηριστικα ενα συνολων των δημοτων των Ανω Λιοσιων ηταν πιο εξυπνοι στις πραξεις τους προς ΒΟΗΘΕΙΑ των τεχνικων εργων των ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ προς οφελος της περιοχης,θα μπορουσαν να συμβαλουν ετσι ωστε να πραξουν και να ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΑ τα ΜΕΓΑΛΑ τεχνικα εργα της περιοχης που ΒΟΗΘΟΥΝ την ΑΝΑΠΛΑΣΗ και την ΕΜΠΟΡΟΠΟΙΗΣΗ της περιοχης σας και γενικα ΟΛΗ της δυτικης Αττικης.

Ποιο τεχνικο εργο θα σας εβαζε σε κλιμακα εμποροποιησης; Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΤΗΣ Α.Ε.Κ στην περιοχη του ΒΙ.Ο.Π.Α!!!!

Και μονο που θα ερχοταν ΚΑΘΕ Κυριακη διαφοροι "τρελαμενοι" να δουν την μπαλα τους, απο διαφορες περιοχες της Αθηνας,και γιατι οχι και της λοιπης Ελλαδος,η περιοχη των Λιοσιων γνωριζει ΑΜΕΣΗ αναγνωρισημοτητα!!! Αυτο αρκει η' εχω αδικο; 

Μανι-μανι ανοιγεις οδικη αρτηρια με τα διοδια της περιοχης σε "Αττικη οδο" που απο οσο γνωριζω ενα μεριδιο εσοδων μπαινει στο ταμειο του δημου μιας φιλοξενουνται τα διοδια στην περιοχη καθε δημου! (Να τα λεμε αυτα)!!!

Μετα γινεται χωρος σταθμευσης για ΟΛΗ την περιοχη ΟΛΩΝ οσων καθονται εκει κοντα,τις λοιπες ημερες που δεν υπαρχει αθλητικη δραστηριοτητα,καθως και ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΝΕΕΣ θεσεις εργασιας για φυλακες του γηπεδου!!! Λετε οτι υπαρχει "ΑΝΕΡΓΙΑ". Να!!!....Μανι-μανι σου δινω θεση εργασιας για φυλακες να προσεχουν το γηπεδο. Ξερετε ποσα ατομα ειναι που θελεουν να δουλεψουν και να παρουν ενα μεροκαματο ασχετως του τι δουλεια θα κανουν;!!!

Για πες μου...ΠΟΣΑ εμπορικα καταστημα απο "αθλητικα ηδη" οπως θα ειναι επομενο απο την στιγμη που μιλαμε για αθλητικο κεντρο μεγαλου αθλητικου συλλογου,και ποσα αλλα εμπορικα καταστηματα θα θελησουν να ανοιξουν εκει αν αρχισει να αξιοποιειται η περιοχη; 

Θελετε ενα τρανο παραδειγμα; Το Καραισκακη στον Πειραια μιας και βρισκομαι Αθηνα και το γνωριζετε ολοι σας...ποσα εμπορικα καταστηματα εχει γυρω του; Και βρισκεται και σε κατοικημενη περιοχη!

Για πειτε μου λοιπον οι δημοτες των Λιοσιων....αν κινηθειτε να ευρυνετε οριζοντες σε αυτο το τεχνικο εργο και αν οι καθε αυτου υπαλληλοι σας και οι ΔΗΜΟΣΙΟΣΧΕΤΙΣΤΕΣ σας που εχουν κωλο-καλοσει (βγαλανε καλους στα κωλομερια τους απο το καθισιο)....περνανε τηλεφωνα σε αθλητικους συλογους και αποδεχοντουσαν ενα μεγαλο οικονομικο budget δεν θα γινοταν η ΑΝΑΠΤΥΞΗ της περιοχης σας; ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ τωρα!!!

ΕΧΕΤΕ 3-4 οδικες κομβικες αρτηριες που θα δινανε στην περιοχη ΤΡΕΛΑ ΛΕΦΤΑ ρε'σεις και σας το λεει καποιος που ΔΕΝ ειναι ΚΑΝ δημοτης σας...και εσεις κοιμαστε στον ΥΠΝΟ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ που θρεφει τα μωρα!!!!!!

1ος κομβος το συντριβανι με εισοδο-εξοδο στο κεντρο των ΛΙΟΣΙΩΝ και αντι να το ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΤΕ το κανατε.......Μ**ΝΙ ΚΑΛΙΓΡΑΦΙΑΣ!!!!!

2ος κομβος απο εισοδο Χασιας Παρνηθα-Δερβενοχωρια-Θηβα.
Να ελκυσετε κοσμο απο τα χωριουδακια και γιατι οχι μεχρι και την πολη της Θηβας να ερθουν σε εσας σαν "ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ" προκειμενου να τρεχουν μεσα στην ΧΑΒΟΥΖΑ της Αθηνας!!!

3ος κομβος Λεωφορος Ασπροπυργου η' οπως εγω την εχω μαθει Λεωφορος Νατο. Σας δινει την ανεση να κινουνται ΟΛΑ τα φορτηγα. Δωστε την ανεση να αναπτυχθουν εμπορικα κεντρα στην περιοχη και ΑΞΙΟΠΙΣΤΕ τα μερη απο εκει ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ του σκουπιδοτοπου της χωματερης!!! Την συγκεκριμενη Λεωφορο την γνωριζουν ΟΛΟΙ οι φορτηγατζηδες απο την πολη μου την Θεσσαλονικη και πιο πανω ακομα Ανατολικη Μακεδονια,Καβαλα,Ξανθη κλπ πολεις...οι οποιο νταλικερηδες τι θελεουν ρε παιδια; Εναν καφε και εναν "ΣΤΑΘΜΟ ΑΝΑΠΑΥΛΑΣ" μετα τα μεγαλα επαγγελματικα ταξιδια τους με φτηνο φαγητο!!!! ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΗΝ Λεωφ. Νατο; ΟΧΙ!!!!!! 6 χρονια που κινουμαι επανω στην συγκεκριμενη οδο....το μονο που εχω δει ειναι κατι ΞΕΧΑΣΜΕΝΕΣ καντινες και κατι βενζιναδικα που τα δουλευουν Πακιστανοι γιατι τα αφεντικα-ιδιοκτητες τα ξυνουν ολη μερα....και μετα ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΙ οτι δεν εχουν πελατες!!!

Μα πω να εχεις πελατη οταν ΔΕΝ μου παρεχεις κατι ΑΞΙΟΛΟΓΟ;!!! Δωσε μου ΚΙΝΗΤΡΟ να ερθω!!!!

Και εσεις στα ΛΙΟΣΙΑ αυτο κανετε!!!!! ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΕ ΚΙΝΗΤΡΑ ΝΑ ΑΝΑΠΛΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΑΣ!!!!!!!!!!

Αυτα ειχα να πω αν και λιγα εγραψα....σε σχεση με αυτα που εχω να εκφρασω. Καθιστε....σκεφτειτε, και πραξτε αδερφια (καρντασια)!!!


ΠΗΓΉ:facebook

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια