Έντυπο ένστασης για τα φουσκωμένα τιμολόγια νερού.

ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΦΥΛΗΣ
ΕΝΣΤΑΣΗ
Τ…

Ενίσταμαι κατά του λογαριασμού για την κατανάλωση νερού που εκδόθηκε από την υπηρεσία σας και αφορά την οικία/κατάστημα μου, που βρίσκεται στην οδό…………………………….αρ……….
Για τους παρακάτω λόγους
1. Ο λογαριασμός αφορά κατανάλωση χρονικού διαστήματος έξ αντί τριών μηνών, με αποτέλεσμα να χρεώνεται το κυβικό με ποσό μεγαλύτερο από αυτό που θα πλήρωνα , και να επιβαρύνομαι με τον τρόπο αυτό υπέρμετρα
2. στον λογαριασμό που μου απεστάλη από την υπηρεσία σας υπάρχει εισφορά 22% υπέρ ΕΥΔΑΠ, ενώ δεν υπάγομαι στην ΕΥΔΑΠ. Την εισφορά αυτή υποχρεωνόμουν και στο παρελθόν να καταβάλλω αχρεωστήτως, αφού συμπεριλαμβανόταν και σε παλαιότερους λογαριασμούς, ενώ δεν είχα καμία σύμβαση με την ΕΥΔΑΠ, αλλά με τον Δήμο πρώην Άνω Λιοσίων, ήδη Φυλής
3. στον λογαριασμό χρεώνεται Φ.Π.Α δύο φορές τη μία με 13% και την άλλη με 23% επί ολοκλήρου του ποσού, κονδύλι το οποίο πρέπει να αφαιρεθεί
4. το ποσό που χρεώνετε ως πάγιο στον λογαριασμό είναι σχεδόν στο διπλάσιο του ποσού που επιβαρυνόμουν παλαιότερα, χωρίς να έχω καμία ενημέρωση
Επειδή εξ όλων των παραπάνω προκύπτει ότι ο εκδοθείς λογαριασμός που με αφορά, είναι εσφαλμένος και παράνομος και συνεπώς αρνούμαι την πληρωμή του
Επειδή θα πρέπει να συμψηφιστούν και τα ποσά που έχω καταβάλλει από το 2009 έως και σήμερα αχρεωστήτως και αφορούν το 22% υπέρ ΕΥΔΑΠ, με τα ποσά που οφείλω
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
ΖΗΤΩ
Να επανεκδοθεί ο λογαριασμός λαμβάνοντας υπόψιν τα ανωτέρω και συμψηφίζοντας τα ποσά που έχω καταβάλλει έως σήμερα υπέρ ΕΥΔΑΠ με την οφειλή μου προς την υπηρεσία σας
Άνω Λιόσια 
Ο ενιστάμενος

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια