Εκλεψαν το μνημείο !!!!!!!!!!!



Νίκος Κρητικός

 Πριν 13  περίπου χρόνια η Κυπριακή Κυβέρνηση αποφάσισε την οικονομική ενίσχυση των οικογενειών των Ελλήνων Νεκρων και Αγνοουμένων της Κυπριακής Τραγωδίας του 1974. Η οικογένειά μου ζητήσαμε τα χρήματα αυτά (2.000.000δρχ) να δοθούν στο Δήμο Ζεφυρίου για την ανέγερση μνηνείου προς τιμήν του αγνοούμενου αδελφού μου Νικολαου Κρητικού, αφού και ο Δήμος είχε πάρει απόφαση και ονόμασε την πλατεία στην οδό Φιλικής Εταιρείας απέναντι από το 1ο Δημοτικό Σχολείο "Πλατεία Ελλήνων Αγνοουμένων Κυπριακής Τραγωδίας".Το μνημείο κατασκευάστηκε και κάθε χρόνο τον Ιούνιο ή Ιούλιο ο Δήμος Ζεφυρίου πραγματοποιούσε στην
πλατεία αυτή , εκδήλωση μνήμης για τους πεσόντες και αγνοούμενους Ζεφυριώτες στην Κύπρο.Ετσι τιμούσαμε αυτά τα παιδιά που έπεσαν σε διατεταγμένη υπηρεσία υπερασπιζόμενα τα χώματα της Κύπρου.
      ΔΥΣΤΥΧΩΣ "κάποιοι" αγνωστοι????? εκλεψαν το μνημείο το οποίο ηταν χάλκινο, προφανώς για να το πουλήσουν.
     Εκλεψαν τη μνήμη τη τιμή  στον αδελφό μου. Δεν σεβάστηκαν τίποτα.Δεν σεβάστηκαν την θυσία του αδελφού μου, δεν σεβάστηκαν οτι εδωσαν τη ζωή τους, ο αδελφός μου ο Νίκος,  ο Δημήτρης ο Θανόπουλος, ο Στέλιος ο Κλαπάκης.
      Εμείς σαν οικογένεια θα κάνουμε αυτό που πρέπει..μήνυση κλπ αλλά ελπίζουμε ο αποδέκτης του μνημείου να ΜΗΝ το λυώσει. Ας σεβαστεί τουλάχιστον αυτός.

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια