ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ Κε ΔΗΜΑΡΧΕ


Τωρα που ησυχασαμε και ηρεμησαμε μετα το παγκοσμιο g1 και το Νοτιου Ελλαδας{αθλητες απο ολη 
την χωρα αγωνιστηκαν απλα η διοργανωση την κανει η ενωση νοτιου ελλαδος)θα ηθελα να ευχαριστησω αυτους που πρεπει και αυτους που δεν πρεπει!!Πρωτα απο ολα την οικογενεια μου,τον πατερα μου που μεσα στις δυσκολιες ηταν μαζι μου παντου και παντα με οποιο κοστος!!Τους φιλους μου που ηταν διπλα
 μου και παμε παρακατω!!!Τον κο Θαναση Σχιζα Δημοτικο Συμβουλο Φυλης για την πολυτιμη βοηθεια που προσφερε και μπορεσα και βρεθηκα στο παγκοσμιο πρωταθλημα taekwondo g1 στην Κω τον 
Απριλη ασχετα που καποιοι αλλοι τοτε φροντισαν να μην αγωνιστω κανοντας παγκοσμιος γνωστο το 
ρεζιλικη και την κακομοιρια μας!!Και τοτε ξεκινησε το μεγαλο ταξιδι που ελεγα!!!
Μονος αγωνιστικα με πιστεψε ο προπονητης του αθλητικου τμηματος του Δημου Φυλης ο κος Στελλιος Κουκελης,μαζι δουλεψαμε 2 μηνες μεσα στην ζεστη στο κλειστο της Δροσουπολης χωρις κανεναν να μας δινει σημασια,ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ!!!
Και πηγαμε στην Χαλκιδα με την δουλεια μας και το οικονομικο κοστος που πηρε επανω της η οικογενεια 
μου ολοι μας ειχαν ξεγραμμενους και δικαιωθηκαμε!!
Φεραμε το χαλκινο μεταλλιο την τριτη θεση!!!
Μονοι μας χωρις εξεδρα χωρις ομαδα χωρις τιποτα!!!
Οι δυο μας!!
Και δεν αξιζαμε ουτε ενα τηλεφωνο απο κανεναν,οπως δεν υπηρχαμε ετσι και μετα δεν υπαρχουμε!!!Κανενας απο τον ΔΗΜΟ ΦΥΛΗΣ δεν ενδιαφερθηκε ουτε και μετα τους αγωνες να μου πει μια κουβεντα!!
Δεν με πειραζει,ΕΓΩ ΣΥΝΕΧΙΖΩ!!!
Σας ευχαριστω κε Στελλιο Κουκελη για οτι κανατε για μενα!.Μαζι το πηραμε!!!
Και μετα απο ολα αυτα ενα νεο μεγαλο κεφαλαιο αρχισε στην ζωη μου με ενα φανταστικο ανθρωπο τον Δασκαλο μου τον κο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ και τον Α.Σ.ΑΧΑΡΝΩΝ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ που πιστεψαν 
σε μενα και με εχουν σημερα στο δυναμικο τους.Μεσα σε ολα αυτα να ευχαριστησω την Παγκοσμια Πρωταθλητρια Taekwondo Φωτεινη Μπιρμπα και τον καταπληκτικο πατερα της τον κο Θωδωρα
που με βοηθησαν να ειμαι σημερα εδω που ειμαι!!!
Και ειμαι καλα και νοιωθω πολυ καλα πιο καλα απο ποτε!!!
Και παντα ευχαριστω ολους τους απλους φιλους μου για την συμπαρασταση,ολους του δημοτες στον 
Δημο Φυλης που το βλεπω καθε μερα ποσο με αγαπουν!!!
Σας ευχαριστω για μια ακομη φορα ολους ευχομαι καλο καλοκαιρι!!
πηγή:http://fylisrortnews.blogspot.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια