Θύμα ληστείας για πρωτη φορά!! ο ΠΑΝΟΣ ΠΑΛΙΟΚΩΣΤΑΣ


Ανεβάζω την περιπέτεια μου χθές το μεσημέρι, και θα προσέχω,και θα γυμνάζομαι απο εδώ και εμπρός λίγο περισσότερο, και θα πρότεινα σε όσους με διαβάσουν να προσέξουν επίσης, αυτόν τον καιρό.Ποτέ δεν έχω μαζί μου πάνω απο 100-150 ευρώ.Αυτήν την φορά πηγαίνοντας στην τράπεζα ΑΛΦΑ στα Άνω Λιόσια να πληρώσω δύο δόσεις απο τον ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ φόρο ακινήτων ΕΝΦΙΑ είπα ας πάρω άλλα 450 ευρώ να πληρώσω μια υποχρέωση στο αλεποχώρι, και να έχω να κάνω ένα καλό τραπέζι στα παιδιά μου το 15 αυγουστο που γιορτάζω.Κάποιος νεαρός μελαχροινούλης που καθόταν μέσα στην τράπεζα
με κοιτούσε περίεργα, βγαίνοντας απο την τράπεζα και ένας άλλος επίσης έξω απο την τράπεζα μεγαλύτερος με ζύγησε με την ματιά του... δεν πονηρεύτηκα..Φτάνοντας στο σπίτι μου στην μεταμόρφωση έχοντας χαλαρά την τσάντα στον όμο μου και όπως πήγα να ανοίξω την πόρτα.Ενας ψηλός νεαρός πίσω μου με τζόκευ καπελάκι, ξεκρέμασε την τσάντα και άρχισε να τρέχει.Ο δρόμος του σπιτιού μου είναι μονόδρομος αυτοί (γιατί είχε συνεργό που περίμενε) σε ένα μικρό μπέζ αυτοκίνητακι χωρίς πινακίδες, είχαν παρκάρει ανάποδα στο ρεύμα.Οταν έφτασα με την φόρα που είχα έπεσα με ορμή λίγο πίσω απο την πόρτα του αυτοκινήτου τους και φεύγοντας αυτοί ,έπεσα στην άσφαλτο έσπασε το ρολόι μου καί έκανα κάποιους μόλωπες Στεναχωρήθηκα που δεν τον πρόλαβα να προσπαθήσω να του κάνω και εγώ κάποιους μόλοπες.
ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ .Έχουμε ελάχιστα χρήματα μαζί μας και μάλλον τα βάζουμε στην τσέπη μας,και αντιστεκόμαστε το κατα δύναμη. Ευτυχώς πέταξαν την τσάντα λείποντας μόνο τα μετρητά .
ΠΗΓΉ:https://www.facebook.com/groups/gkourkou/permalink/888424174518955/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια