Παράπονα επιβάτη της γραμμής 740


Πήρα το λεωφορείο 740 με αριθμό λεωφορείου 9043 από την στάση Σ.Κ.Α στίς 13:00,πήγα στον οδηγό ο οποίος μιλούσε στο κινητό για να του κάνω την εξής ερώτηση:σε ποιά στάση θα μπορούσα να  κατέβω για να πάω στήν πλατεία Κάραβος,ο οδηγός δεν μου έδωσε καμία σημασία,ούτε καν με κοίταξε και του ξανά κάνω την ερώτηση.Η απάντηση που πήρα από τον οδηγό αφού φυσικά τελείωσε πρώτα την συνομιλία του στο κινητό ήταν ότι δεν είναι
υποχρεωμένος να μου απαντήσει και να ρωτήσω τους επιβάτες για το που μπορώ να κατέβω.Ήταν πολύ ειρωνικός,ανεδέστατος και μου απευθήνθηκε λεγοντάς μου ότι πήρα φόρα επειδή του έκανα παράπονα.Τελικά επιβάτης μου έδωσε την απάντηση για το που θα κατέβω και όχι από τον οδηγό που είναι υποχρεωμένος από τον νόμο!

Δημοσίευση σχολίου

2 Σχόλια

  1. ΠΡΟΦΑΝΩΣ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΗ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσείς λέτε αυτό το ότι ο γνωστός Κ. ΚΑΛΕΑΣ με τους φουρνους εχει φυτεψει στο σπίτι του στο πεζοδρόμιο τεράστια πευκοιδη δέντρα σε ένα πεζοδρόμιο 1 μέτρου πλάτος και τα διερχόμενα αυτοκίνητο δεν έχουν οπτική επαφή στην αντίθετα κατεύθυνση ενός αυτοκινήτου και έχουν τρακαρει παραπολα αυτοκίνητο και σπαση καθρέφτες από αυτοκίνητα και ο Δήμος τη κάνει για αυτό???

    ΑπάντησηΔιαγραφή