Οι "θανατηφόρες" ατάκες του Ψινάκη και η... πτώχευση

Οι θανατηφόρες ατάκες του Ψινάκη και η... πτώχευση
Οι "θανατηφόρες" ατάκες του Ψινάκη και η... πτώχευση

Σε αναγκαστική στάση πληρωμών προχωρά ο Δήμος Μαραθώνα, όπως ανακοίνωσε ο Ηλίας Ψινάκης, αν δεν λάβει βοήθεια από του υπουργείο Εσωτερικών.
Ο Ηλίας Ψινάκης κατά τη διάρκεια της έκτακτης συνέντευξης Τύπου που συγκάλεσε περιέγραψε τη δεινή οικονομική κατάσταση του δήμου με τον δικό του μοναδικό τρόπο. Παρά την τραγική εικόνα που παρουσίασε, προκάλεσε πολλές φορές τα γέλια των
δημοσιογράφων που τον άκουγαν να… σολάρει.
«Καμία κουλή δεν θα μου κάνει αντιπολίτευση εμένα. Ήθελαν να σκάσει η "βόμβα" στην κουλή. Αμ δε… Τώρα που κάνω έλεγχο να δω τι θα πούνε», ανέφερε ο κ. Ψινάκης.
Παράλληλα αναφερόμενος στην προηγούμενη δημοτική αρχή, σημείωσε ότι «έκανε πάρτι και ο δήμος δεν πήρε ούτε κόκαλο».
«Η αντιπολίτευση ήταν party animal. Έκαναν beach party γατί δεν πήραν λεφτά από τις παραλίες. Έκαναν ice bucket party και… financial party», είπε χαρακτηριστικά.
Ο δήμαρχος Μαραθώνα υπογράμμισε μάλιστα ότι δεν μπορεί να πληρώσει τους υπαλλήλους του δήμου «αν δεν βοηθήσει ο Υπουργός Εσωτερικών, Αργύρης Ντινόπουλος».
Τέλος, τόνισε: «Θα σταματήσω να κάνω έλεγχο,  μόνο όταν με πάρει  ο Θεός. Που, εδώ που τα λέμε επειδή είμαι και λίγο μεγάλος με έχει στα υπόψιν του».

Γιατί κάτι μου λέει μέσα μου πως θα πάρει λεφτά από τον Αργύρη μόλις πει το Ο.Κ. για το ΧΥΤΑ Γραμματικού.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια