Απάντηση Παρασκεύοπουλου Παναγώτη στην Στρατάκη Μαρία.



ΖΕΦΥΡΙ 6/11/2014

Κύριοι,

        Ονομάζομαι Παρασκευόπουλος Παναγιώτης και είμαι σύζυγος της κας Μουστάκακη Γεωργίας, Προέδρου του Συλλόγου Κρητών Ζεφυρίου και Περιχώρων  «ο Ψηλορείτης».
        Με έκπληξη μου διαπίστωσα διαβάζοντας την επιστολή της κας Στρατάκη που δημοσιεύτηκε σήμερα 6/11/2014 ότι αντί για Παρασκευόπουλος (καθότι τυγχάνω σύζυγος της κας Μουστακάκη ) συμπερασματικά -σύμφωνα με τον πανέξυπνο συντάκτη της επιστολής που φιλοδοξεί να εκπροσωπήσει τον Σύλλογο Κρητών -αναφέρομαι ως Μουστακάκης.
       Αν δεν πρόκειται για εξυπνάδα που εμείς οι κοινοί θνητοί αδυνατούμε να κατανοήσουμε τότε
σαφώς πρόκειται για σκοπιμότητα που μάλιστα αν κρίνω και από το περιεχόμενο της επιστολής έχει και υποκινητές.
     Επί της ουσίας λοιπόν στην  τηλεφωνική μου συζήτηση με τον κύριο Μαυροειδάκο δεν μου αναφέρθηκαν  καν οι προθέσεις της κυρίας Στρατάκη και δεν αντιλαμβάνομαι γιατί να με αφορούν. Ήταν καθαρά προσωπική συζήτηση  καθότι γνωριζόμαστε χρόνια και μάλιστα πάρα πολύ καλά. Όλα όσα δε συζητήσαμε αποτελούν μία ανταλλαγή απόψεων  καθώς τόσο  εγώ, ούτε  εμπλέκομαι, ούτε κρητικός είμαι, ούτε έχω δυνατότητα ενεργειών όσο και ο κύριος Μαυροειδάκος ως αντιδήμαρχος ουδεμία αρμοδιότητα έχει για τους συλλόγους. Πόσο δε περισσότερο στην εσωτερική λειτουργία του συλλόγου  Κρητών διότι από ότι γνωρίζω καλά δεν είναι κρητικός.

     Είναι φανερό λοιπόν ότι η όποια ανταλλαγή απόψεων αναρμοδίων προσώπων όχι μόνο δεν αποτελεί δέσμευση, τουναντίον όταν μεταφέρεται ως δεδομένο ή πρόκειται για κουτσομπολιό ή υποκρύπτει άλλες σκοπιμότητες εις βάρος μου και εις βάρος του Συλλόγου Κρητών. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια