Κώστας Βάβουλας: Βαρέθηκα να με ξεσκεπάζουν!!!


Βοήθειαααα!!!....Κρυώνω!!!
Με ξεσκέπασαν εν μέσω χειμώνα! Με άφησαν γυμνό! Και είμαι και κάποιας ηλικίας... Δε λυπούνται; Δε σέβονται τα άσπρα μου μαλλιά; Δεν καταλαβαίνουν ότι, τώρα που εγώ είμαι με τα σκουπίδια πρέπει να με συνδράμουν, αφού τους έχει γίνει έξις; Δεν κατάλαβαν τόσα χρόνια, αυτοί της αδέκαστης και αμέμπτου ηθικής δημοσιογραφίας που ασκείται από τη Δυτική Όχθη, ότι κάποια στιγμή, πρέπει να το ρίχνουν και λίγο έξω και να κάνουν και καμιά
"πλάκα" -εντός των ορίων της σοβαρότητας που τους διέπει και τους κατευθύνει φυσικά; Αμάν πια! Βαρέθηκα να με ξεσκεπάζουν! Για να με καταλάβουν, το μόνο που πρέπει να κάνουν για μια φορά στη ζωή τους, έστω και για πλάκα, είναι να ανοίξουν τα μάτια τους και να δουν τα πράγματα ως έχουν και όχι ως θέλουν να έχουν.
Υστερόγραφο: Απαξιώ να απαντήσω σοβαρά -γιατί έχω απαντήσει έμπρακτα εδώ και πάρα πολλά χρόνια- στα σχόλιά σας και την εφημερίδα σας. Σας ευχαριστώ που τελευταία με θυμάστε και με προβάλλετε, έστω και άθελά σας.
πηγή:facebook

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια