Τα θέλω του Κρητικού για το ΧΥΤΑ Φυλής

   

  Αγαπητέ κ. Παραπονιάρη εάν νομίζεις από όλα αυτά που γράφω ότι ο από λάθους αναγραμματισμός του ονόματος του Ε.Σ.Δ.Ν.Α. είναι το πρωτεύον, τότε κακώς ξεκινήσαμε να ασχολούμεθα και οι δύο με ένα τόσο σοβαρό θέμα όπως είναι οι συμβάσεις και τα αντισταθμιστικά οφέλη του Δήμου μας. Θα ήθελα επιπλέον να σου τονίσω το ότι δεν θέλω να αντιδικήσω με κανένα και ιδικά με σένα, διότι και για τους δύο μας πιστεύω, προέχει η υγεία όλων των πολιτών, των οικογενειών μας, και των συμφερόντων του τόπου, και πριν γράψω οτιδήποτε άλλο θα σου πω τα δικά μου θέλω.
Μακάρι να έκλεινε σήμερα η χωματερή και χωρίς να απεμπολήσουμε κανένα δικαίωμα μας, εάν χρειαστεί να  διεκδικήσουμε τα αντισταθμιστικά  στα δικαστήρια, για το καλό όλων μας, και το συμφέρων του τόπου.
Ως αναφορά το θέμα τον συμβάσεων από αυτά που γνωρίζω και διαβάζω μας καλύπτουν πλήρως σχετικά με τα αντισταθμιστικά, αλλά το θέμα δεν βρίσκεται εκεί, αλλά στο πότε και πως, θα σταματήσει η χωματερή να είναι τόπος απόθεσης σκουπιδιών. Επίσης το να καταφέρουμε τα σύμμεικτα σκουπίδια που δημιουργούμε στα σπίτια μας σήμερα όλοι, για να ανακυκλωθούν, και σε πόσο ποσοστό επί της % θα γίνει αυτό, δεν φτάνει μόνο η πρόθεση και οι προσπάθειες της Διοίκησης του Δήμου, αλλά θέλει και βοήθεια και προσπάθεια εκ μέρους των πολιτών, είθε όλα αυτά σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να γίνουν καθημερινότητα στον Δήμο μας.

Θα ήθελα πιο κάτω να αναφερθώ στον κ. Ανώνυμο που σχολίασε την προηγούμενη τοποθέτηση μου παραθέτοντας κατά την γνώμη μου κάποια βίντεο τα οποία δεν μπορώ να ανοίξω, θα πρότεινα λοιπόν να σταματήσει να κρύβεται πίσω από την ανωνυμία και αφού γράψει το όνομα του, όπως ακριβώς κάνω εγώ, να συζητήσουμε ότι θέλει, και για το άλλο που λέει περί κουτάλας υγείας κλπ εγώ με αυτά δεν έχω καμιά σχέση, και όλα αυτά μακριά από εμένα.  
Να είστε καλά και Χρόνια Πολλά.

Το μόνο που δεν μας απασχολεί είναι το όνομα του ΕΔΣΝΑ αλλά ο ίδιος ο ΧΥΤΑ και τα προβλήματα που δημιουργεί στην υγεία των κατοίκων και στο περιβάλλον. 
Παραπονιάρης

Την πρώτη απάντηση θα τη βρείτε ΕΔΩ.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια