"Ο Αργύρης Αργυρόπουλος απαντά στις συκοφαντίες"


Aγαπητό ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ
Επειδή προφανώς υιοθετείς το περιεχόμενο της συκοφαντικής ανάρτησης (αναγνώστη) στην ιστοσελίδαzougla.gr, ενημερώνω το αναγνωστικό σου κοινό για τα εξής:
1. Η Εύη Τριανταφύλλου μεταφέρθηκε στο Γραφείο Τύπου, από τον ΞΕΝΙΟ, μαζί με άλλους τρεις δημοσιογράφους της ΕΣΗΕΑ, το 2009. Εγώ ανέλαβα Γενικός Γραμματέας του Δήμου το 2014.
2. Η ιστοσελίδα του Δήμου παραμένει ως έχει από την προηγούμενη διοίκηση και τη διαχειρίζεται το ίδιο άτομο που τη διαχειριζόταν επί Μπουραΐμη. Είναι ο συντοπίτης μας Χρήστος Λιόσης, ο οποίος έχει αναλάβει και το έργο της αναμόρφωσής της, επίσης επί της θητείας της προηγούμενης διοίκησης. Ελπίζουμε ότι σύντομα θα τελειώσει , αν και σε
αυτή τη φάση προσπαθούμε να εντάξουμε στην υπό διαμόρφωση ιστοσελίδα ηλεκτρονικές υπηρεσίες που δεν περιλαμβάνονται στο εν λόγω έργο.
3. Το Γραφείο Τύπου έχει εκδώσει από την 1η Σεπτεμβρίου 2014 και μετά 260 Δελτία Τύπου που αναφέρονται στη δραστηριότητα τω υπηρεσιών και των αιρετών. Στέλνονται σε όλα τα Τοπικά Μέσα, αδιακρίτως κι όχι επιλεκτικά. Μέσα στις διευθύνσεις των παραληπτών βρίσκεται και η διεύθυνση του Χρήστου Λιόση, ο οποίος έχει την εντολή να τα δημοσιεύει στην αντίστοιχη θέση της υπό διαμόρφωση ιστοσελίδας του Δήμου. Αυτό το έχεις διαπιστώσει κι εσύ, αφού το ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ βρίσκεται μέσα στη λίστα των αποδεκτών του Γραφείου Τύπου και βλέπεις τους άλλους παραλήπτες. Γι' αυτό και απορώ που μεταφέρεις πράγματα που ξέρεις ότι δε είναι αλήθεια.
4. Αναφορικά με τις ποινικές διώξεις  σε βάρος μου για το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης οφείλονται στη προσπάθεια φίμωσής μου από τα κέντρα που υποκινούν δημοσιεύματα σαν αυτό που ανάρτησες. Σημειωτέον ότι δεν έχω καν παραπεμφθεί σε δίκη. Δεν υπάρχει στην περίπτωσή μου το τεκμήριο αθωότητας; Ας περιμένουν πρώτα να γίνει (αν γίνει) το δικαστήριο και μετά βλέπουμε. Τέλος, να επισημάνουμε ότι το αδίκημα το οποίο μου προσάπτουν είναι συχνό σε όσους ζουν μαχητικά όπως εγώ κι εν πάση περιπτώσει πρόκειται για απλό πλημμέλημα. 
5. Δεν ασχολούμαι καν με τον εξόχως ανόητο και αφελή ισχυρισμό ότι διοικώ το Δήμο. Ο Δήμος έχει Δήμαρχο και Συλλογικά όργανα. Να σας θυμίσω ότι ακόμα περιμένω να πάει ο Δήμαρχος Χρήστος Παππούς στη φυλακή, όπως διέδιδαν οι γνωστοί μας-άγνωστοι συκοφάντες, κατά την προεκλογική περίοδο.
6. Τέλος να σου θυμίσω ότι αυτές τις συκοφαντίες προς το πρόσωπό μου έχουν γραφτεί κι επωνύμως, χωρίς να κάνω μηνύσεις ή αγωγές, γιατί πιστεύω ότι στο δημόσιο διάλογο σημασία έχουν τα επιχειρήματα κι όχι οι καφενειακές ανοησίες. Δεν ασχολούμαι καθόλου με τους συκοφάντες, γιατί η πόλη είναι μικρή και όλοι γνωρίζουν ποιος είναι ο καθένας μας. Αφού, ως ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ, ενστερίζεσαι αυτά που μετέφερες με την ιστοσελίδα σου, ως, τάχα μου, δημοσίευμα της έγκυρης Ζούγκλας, για να ξεγελασθούν οι αναγνώστες, γράψτα σαν δικό σου δημοσίευμα. Είναι καλύτερα έτσι. 
7. Σου στέλνω την επιστολή μου προς τη ιστοσελίδα zougla.gr, με την οποία ζητάω την ηλεκτρονική διεύθυνση του συκοφάντη-αποστολέα. Μόνο για να γελάσουμε.
8. Σε παρακαλώ να δημοσιεύσεις τη επιστολή μου σε ξεχωριστή ανάρτηση, με τίτλο "Ο Αργύρης Αργυρόπουλος απαντά στις συκοφαντίες". Και να βάλεις τη φωτό που σου επισυνάπτω γιατί μου κόβει κιλά. 

Αγαπητή Ζούγκλα
Σου στέλνω το σύνδεσμο της συκοφαντικής δημοσίευσης που αφορά στο πρόσωπό μου και δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα: http://www.zougla.gr/blog/article/1140569
Η συκοφαντία είναι προφανής και οι ισχυρισμοί αναπόδεικτοι. Όσο για τη Εύη Τριανταφύλλου, δημοσιογράφο της ΕΣΗΕΑ, μεταφέρθηκε στο Γραφείο Τύπου του Δήμου Φυλής, από τον ΞΕΝΙΟ, το 2009 κι εγώ ανέλαβα Γενικός Γραμματέας του Δήμου το 2014. 
Σε παρακαλώ στείλε μου την ip του αποστολέα ή κάποιο στοιχείο για να μάθουμε, επιτέλους, το όνομα του συκοφάντη, που χρησιμοποιεί την ανώνυμη ανάρτηση στην δική σου ιστοσελίδα για να αναπαράγεται το συκοφαντικό δημοσίευμα στα τοπικά μέσα. 

  Αυτό που κάνει εδώ και τέσσερα χρόνια το Παράπονο Φυλής είναι να δίνει βήμα σε όποιον έχει να πει κάτι. Επίσης ότι βρίσκει στο διαδίκτυο που αφορά το δήμο μας τα κάνει ανάρτηση άσχετα αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε. Αυτό κάναμε και τώρα. 
Παραπονιάρης

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια