Κατάθεση ψυχής απο τον Δημήτρη Ατζάμπο:Ντρέπομαι,ντρέπομαι,ντρέπομαι.


   Έτσι αρχίζω γιατί έτσι αισθάνομαι,για αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μου.Ντρέπομαι για μένα περισσότερο γιατί ψήφιζα τόσα χρόνια με τον φόβο.Ντρέπομαι γιατί δεν μπορώ να κοιτάξω τα παιδιά μου στα μάτια.Ντρέπομαι γιατί δεν μπορώ να κοιτάξω τον γείτονά μου,τον αδερφό μου,τον συνάδελφο στα μάτια.Ντρέπομαι κύριε Σαμαρά γιατί έγινα σαν και εσένα,δηλαδή κοίταξα μόνο τον εαυτό μου.Ντρέπομαι όμως περισσότερο γιατί σε στήριξα κύριε Σαμαρά με την υποψηφιότητά μου πιστεύοντας ότι κάτι θα αλλάξει αλλά έπεσα έξω δυστυχώς.
Εώς εδώ όμως κύριε Σαμαρά.
Τέλος ο φόβος που προκαλείτε.
Ήρθε ο καιρός να φοβηθείτε και εσείς λίγο.
Εμείς δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα και δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα εκτός από ένα σπίτι που
ζούμε.Αν νομίζετε ότι μπορείτε να το πάρετε <<Μολών λαβέ>>κύριε Σαμαρά και οι υπόλοιποι κύριοι όπως [Βενιζέλο,Θεοδωράκη,Φώφη].
Αυτή τη φορά θα ψηφίσουμε χωρίς φόβο και χωρίς πάθος ένα δυνατό ΟΧΙ σαν της 28 Οκτωβρίου 1940 όπως ξέρουμε εμείς οι Έλληνες.

Υ.Γ:Ζώ με ένα όνειρο κύριοι κύριοι των Βορείων προαστίων αλλά και των Νοτίων.Να σας δώ να σκάβετε την γή.να φυλάτε πρόβατα και γίδια και να πάτε να ψαρέυετε για να βγάλετε τα πρός το ζείν όπως κάνουμε εμείς τόσα χρόνια,όπως οι παππούδες μας,οι πατεράδες μας και γενικά όλοι όσοι δεν έχουμε στον ήλιο μοίρα.Αυτό είναι που φοβόσαστε περισσότερο κύριοι των βορείων προαστίων.Και ξέρετε κάτι κύριοι.Δεν είναι ντροπή να σκύβετε να σκάβετε τη γή.Ντροπή είναι να σκύβετε και να σας [γ........]μόνο και μόνο επειδή θέλετε να ζείτε πλουσιοπάροχα.

Άντε γειά όπως λέει και ένας γάυρος φίλος μου.
Με εκτίμηση ένας πρώην Νεοδημοκράτης.

Δημήτρης Ατζάμπος

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια