Παναγιώτης Κοσμίδης ανεξαρτητοποίηση από την παράταξη "Νέα Δύναμη "




ΠΡΟΣ : ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ κα ΧΑΡΙΤΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΑΧΑΡΝΕΣ     6  ΙΟΥΛΙΟΥ 2015
Αξιότιμη κυρία Πρόεδρε ,
Με την παρούσα επιστολή σας δηλώνω την ανεξαρτητοποίησή μου ως Δημοτικός Σύμβουλος από την παράταξη « Νέα Δύναμη» του κ. Παναγιώτη Γρηγοριάδη .
Στην πολυετή διαδρομή μου στην Ελληνική Αστυνομία υπηρέτησα την πατρίδα μου και τους συμπολίτες μου με Ήθος , Ευπρέπεια, Ανδρεία και τιμή . Τις ίδιες αξίες υπηρέτησα πιστά όλο το διάστημα που ασχολούμαι με τα κοινά του Δήμου Αχαρνών.
Η σημερινή απόφαση μου να ανεξαρτητοποιηθώ ξεκινά από την ανάγκη μου να
υπερασπισθώ αυτές τις αξίες και να διαχωρίσω την προσωπική μου διαδρομή από συμπεριφορές και πρακτικές που δεν με αντιπροσωπεύουν, δεν με εκφράζουν  και σε καμιά περίπτωση δεν τις στηρίζω .
Ως πρόσωπο, που επιθυμώ να διασφαλίσω την ηθική μου ακεραιότητα, θα ήθελα να εκφράσω  τη διαμαρτυρία και την αντίθεσή μου στα γεγονότα που έλαβαν χώρα κατά την τελευταία σύγκλιση του Δημοτικού Συμβουλίου, που με αναγκάζει ηθικώς να διαφοροποιηθώ από τη δημοτική παράταξη, τις ιδέες της οποίας επίστεψα και ετίμησα .
   Απευθυνόμενος προς εσάς, επιθυμώ να διακηρύξω τη βούλησή μου να παρίσταμαι εφεξής στις εργασίες του Δημοτικού Συμβουλίου, ως ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος. Ίσως η κίνησή μου αποτελέσει του έναυσμα να εξαλειφθούν ορισμένα κακώς κείμενα,  και να αλλάξουν συμπεριφορές .
Τα ευχολόγια δεν επαρκούν. Η παρασιώπηση φέρνει συνενοχή. Η ενέργεια είναι η λύση. Οι αποδέκτες της έκκλησής μου, ας αναλογιστούν τη στάση τους. Ο στόχος μας είναι ένας. Η πόλη και οι πολίτες της. Για αυτούς θα αγωνιστώ, γιατί αυτοί είναι οι πραγματικοί κριτές όλων μας.  
Κλείνοντας , θα ήθελα να ευχαριστήσω δημοσίως τους δημότες των Αχαρνών που με τίμησαν με την ψήφο και την εμπιστοσύνη τους. Θέλω να τους διαβεβαιώσω ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για το καλό του Δήμου και των Δημοτών μας, με υψηλό ήθος και ευπρέπεια, όπως έκανα πάντα .

Με τιμή , 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια