Κώστας Καλογράνης: Τερματίζει τη συνεργασία στο Υπουργείο Περιβάλλοντος

Με ανάρτηση στο facebook  ο Κώστας Καλογράνης  ενημερώνει τους φίλους του πως τερματίζει την συνεργασία το με το Γιάννη Τσιρώνη στο Υπουγείο Περιβάλλοντος.

 Σε αυτή την κυβερνητική θητεία δεν θα είμαι συνεργάτης του Γιάννη Τσιρώνη στο υπουργείο περιβάλλοντος, όπως ήμουν (αμισθί ) στην προηγούμενη φάση.
 Δεν θα ασχοληθώ καθόλου. 
Βοήθησα όσο μπορούσα στην προηγούμενη φάση αλλά όλα έχουν ένα τέλος.
 Ως εκ τούτου, όλοι οι φίλοι μπορούν να επικοινωνούν αρμοδίως. 
Ευχαριστώ τους δημάρχους, δημοτικούς συμβούλους, εκπροσώπους των οικισμών και των 

οικοδομικών  συνεταιρισμών, ομάδες πολιτών που ασχολούνται με την ανακύκλωση, για τα καλά τους λόγια, για την προσπάθεια που έγινε. 
Θα τα λέμε πολιτικά από διάφορα πολιτικά μετερίζια...

Tsironis Yannis Με λυπεί το γεγονός, ότι οι διατύπωση του Κώστα αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες και δίνει τροφή στον γνωστό αυριανισμό που δηλητηριάζει τους Οικολόγους Πράσινους και τους εμποδίζει να κερδίσουν την κοινωνία με το πολιτικό τους πρόγραμμα:

1. Στην προ
ηγούμενη θητεία ο Κώστας βοήθησε πολύ, αλλά δεν ήταν άμισθος συνεργάτης. Οι άμισθοι συνεργάτες έχουν κανονικό ωράριο και χαρτοφυλάκιο αρμοδιοτήτων. Είχα αρκετούς άμισθους συνεργάτες και τους ευχαριστώ θερμά.

2. Ουδέποτε ζήτησα από τον Κώστα να είναι άμισθος συνεργάτης, αφού ήταν μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας. Ούτε εκείνος μου διατύπωσε ποτέ τέτοια επιθυμία. Οι πρωτοβουλίες που έπαιρνε ήταν αποκλειστικά της επιλογής του και όχι κατ΄εντολή μου, όπως συμβαίνει με τους έμμισθους και άμισθους συνεργάτες του γραφείου.

3. Στον βαθμό που η θητεία του Κώστα στην Ε.Γ. λήγει σύντομα, του πρότεινα έμμισθη συνεργασία, στο γραφείο μου, την Βουλή, ή κάποιον φορέα. Ο Κώστας δεν δέχθηκε.
Οι λόγοι που μου προέβαλε και οφείλω να τους σεβαστώ δεν είχαν καμία σχέση με την φιλία, την συντροφικότητα και τον αλληλοσεβασμό που μας συνδέουν. Δηλώνω και δημόσια, ότι η πρόταση μου εξακολουθεί να ισχύει. 
Ουδέποτε με ενημέρωσε, ότι θα πάψει να βοηθάει, ούτε και πάλι μου ζήτησε να είναι άμισθος συνεργάτης.

Επιχείρησα να αναβαθμίσω τον ρόλο του Κώστα, ελπίζοντας ότι με την λήξη της θητείας του στην Εκτελεστική Γραμματεία των ΟΠ, θα μπορούσε να αναλάβει ζωτικό ρόλο στο υπουργείο.
Αν ένας τέτοιος ρόλος δεν συνάδει με τις δικές του επαγγελματικές και πολιτικές προτεραιότητες, αυτό οφείλουμε να το σεβαστούμε.

Αλλά είναι τουλάχιστον ανακριβή έως κακοήθη τα όσα σχολιάζονται, γιατί με εμφανίζουν ως υπαίτιο της διακοπής μίας συνεργασίας, που ουδέποτε υπήρξε. Συνέβη εντελώς το αντίθετο: Επιδίωξα μία συνεργασία και εισέπραξα άρνηση.


Kostas Kalogranis Αγαπητέ Γιάννη Τσιρωνη πραγματικά εκπλήσσομαι . Έγραψα το συγκεκριμένο post γιατι ακομα και σήμερα επικοινωνούν μαζι μου δεκάδες άνθρωποι , φορείς και στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης για να επιλυθούν προβλήματα που τους αφορούν απο το υπουργείο . Και τους ανέφερα να απευθυνθούν αρμοδίως στους συνεργάτες σου. Σε αυτούς που εχουν τα ... Χαρτοφυλάκια όπως λες. Γιατι και στην προηγούμενη θητεία σου έβρισκαν τοίχο στα ... Χαρτοφυλάκια και μετα ερχόντουσαν σε εμενα. Και εξ αυτού του λόγου έπαιρνα πρωτοβουλίες επίλυσης των θεμάτων και χωρίς ... Χαρτοφυλάκιο , πάντα αμισθι . 
Υπάρχει διάσταση απόψεων στην διοίκηση . Εγω ειμαι υπέρ της πολιτικής ανθρωποκεντρικής διάστασης και εσυ υπέρ της δημοσιοϋπαλληλικής γραφειοκρατίας . Με αυτή την αντίληψη μου προτείνεις υπαλληλική και όχι πολιτική θέση . Κατι που σαφώς δεν με ενδιαφέρει . Ειναι βαθιά ιδεολογικόπολιτική η διάφορα μας στην άσκηση διοίκησης. Σου εύχομαι καλή επιτυχία και καλή τύχη . Θα την χρειαστείς

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια