Απάντηση Γιώργου Κρητικού σε ανάρτηση στο Παράπονο Φυλής

   
Ξεκινώντας την τοποθέτηση μου, σε απάντηση των όσων έχετε γράψει επί των απόψεων μου, στην αρχική ανάρτηση σας ,<<Άνοιξαν Σαμπάνιες ………>>, σας ευχαριστώ για τις ευχές σας  επί τη ανάληψη των καθηκόντων μου. Επίσης σας ευχαριστώ για το ότι αναρτήσατε τις απόψεις μου στο ηλεκτρονικό σας έντυπο. Και να διευκρινίσω σε εσάς, αλλά και σε όλους τους αναγνώστες σας, ότι αυτά τα οποία γράφω και λέω, δεν εκφράζουν κανέναν άλλον εκτός από εμένα. Επί του προκειμένου, αφού διάβασα μετά μεγάλης προσοχής τα όσα γράψατε απαντητικά. Επιμένω να λέω ότι πρέπει να περιμένουμε για να κρίνουμε, διότι τις περισσότερες φορές <<τα φαινόμενα απατούν >> και οι καλές ή κακές μέρες διορθώνονται ή χαλούν αντίστοιχα μέσα στην ίδια ημέρα. Συνεχίζοντας για το θέμα των πλημμυροπαθών, ο νόμος είναι σαφέστατος, και οι διαδικασίες έχουν συγκεκριμένο, πλάνο, χρονοδιάγραμμα και ανθρώπους που υπογράφουν ως υπεύθυνοι δια την τήρηση της νομιμότητας των ενεργειών. Οι άνθρωποι αυτοί είναι αιρετοί αλλά και υπάλληλοι, που σαν υπερεσιακοί παράγοντες, μετέχουν στις επιτροπές κρίσεις, με πρακτικά επιτροπών, και πραγματογνωμοσύνες, που βεβαιώνουν τις ενέργειες των επιτροπών. Εάν λοιπόν αυτοί οι άνθρωποι (πάντα κατά την δική σας άποψη) δεν κάνουν καλά την δουλειά τους. Τότε κατ’ εμέ εάν είχατε συγκεκριμένα στοιχεία έπρεπε να τους καταγγέλλατε αρμοδίως. Και αυτά που γράφεται να μην στηρίζονται σε εικασίες, η ειδήσεις χωρίς ταυτότητα και πατρότητα, αλλά με αδιάσειστα στοιχεία, και εάν αντιβαίνουν στους νόμους και στο δίκαιο να τηρείτε τα προβλεπόμενα. Αυτά τα οποία σας γράφω, δεν τα γράφω με σκοπό να αντιπαρατεθώ μαζί σας, διότι επί του πρακτέου δεν έχω καμία τέτοια πρόθεση, αλλά τα γράφω για να εκφράσω τις απόψεις μου, να προσπαθήσουμε από κοινού να προστατέψουμε τον δημόσιο διάλογο από όπου και αν προέρχεται, να πατάξουμε από κοινού, και όσο μας επιτρέπουν οι δυνάμεις μας, την διαφθορά στον τόπο μας, και το σπουδαιότερο να μην δηλητηριάζουμε την δημόσια ζωή του τόπο, με μικροπολιτικά τερτίπια, και αμφιβόλου σοβαρότατος και μη ταυτισμένες με την πραγματικότητα ειδήσεις. Επίσης εύχομαι, σε εσάς και τους αναγνώστες σας καλό Μήνα.                     

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια