Θανάσης Γκινάλας: Οι απειλές, όχι μόνο δε με πτοούν αλλά με δυναμώνουν.

Σήμερα, Τρίτη 4 Οκτωβρίου, περίπου στη 1 μετά το μεσημέρι δέχθηκα απειλητικό τηλεφώνημα από άγνωστο άτομο , το οποίο απείλησε εμένα προσωπικά αλλά και την οικογένειά μου.
Πρόθεση του ιδίου και όποιων κρύβονται πίσω από αυτόν ήταν να σταματήσω να δημοσιοποιώ τα κακώς κείμενα της δημοτικής αρχής του δήμου Φυλής, του δημάρχου και της διοίκησης.
Δε δίστασε, άλλωστε, να μου πει ευθέως να σταματήσω να ασχολούμαι.
Σε όλη την προσωπική και επαγγελματική μου διαδρομή, στάθηκα με αξιοπρέπεια και
σεβασμό σε οποιαδήποτε άποψη και ουδέποτε έδωσα το δικαίωμα να με απειλήσει ο οποιοσδήποτε, όσο σημαντικός ή ασήμαντος ήταν.
Ήμουν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη ΔΥΝΑΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ, ασχολούμαι ενεργά με τα κοινά και με αυτή την ιδιότητα θα συνεχίσω να γράφω, να κρίνω, να δημοσιοποιώ ότι, όπως και όποτε θέλω.
Όσο για τις απειλές, όχι μόνο δε με πτοούν αλλά με δυναμώνουν.
Με αυτές άλλωστε θα ασχοληθεί ο εισαγγελέας, στον οποίο ήδη απευθύνθηκα.
‘Οσο για το ποιος (ή ποιοι) κρύβεται (ή κρύβονται) πίσω από το τηλεφώνημα, να είναι σίγουρος (σίγουροι) ότι αργά ή γρήγορα θα το μάθω και θα έχουν την κατάλληλη απάντηση.
Θανάσης Γκινάλας

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια