Γιώργος Κρητικός: ο «πληροφοριοδότης» σας, σας οδήγησε σε λάθος Δημοσιογραφικά σενάρια και αυτό για προσωπικούς λόγους και μόνο.


Κρητικός  Γεώργιος
Κάτοικος  Της συνοικίας «Δροσούπολης»
Ιδρυτικό Μέλος του Συλλόγου και Πρώτος πρόεδρος αυτού.  
Με έκπληξη διαπίστωσα, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με κάποιον γνωστόν μου,  ότι η Δυτική Όχθη, τοπική ηλεκτρονική, και έντυπη εφημερίδα και  βασικό προπαγανδιστικό έντυπο συγκεκριμένης δημοτικής παράταξης του Δήμου Φυλής, έγραψε τις απόψεις της για ένα συγκεκριμένο γεγονός το οποίο κατά την ταπεινή μου άποψη θα έπρεπε να το προσεγγίσει με περισσότερη προσοχή, και σίγουρα μακριά από πολιτικές σκοπιμότητες, εκτός και αν η δημοσιογραφική δεοντολογία του συντάκτη της  «Δυτικής Όχθης» φθάνει μόνο μέχρι του «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα».
Α) Εν κατακλείδι και για να μην μακρηγορώ, στον Σύλλογο, «Δροσούπολης» δεν υπάρχουν «ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ» και «ΚΗΔΕΜΟΝΕΥΩΜΕΝΟΙ», είναι ένας Σύλλογος με νόμιμα εκλεγμένη Διοίκηση, μέλη, και με μια επιπρόσθετη ιδιότητα, όπου οι περισσότεροι είμαστε φίλοι και γείτονες.     
Β) Εγώ, κατοικώ στην «Δροσούπολη» για εξήντα χρόνια (60) και η απόσταση από το σπίτι μου έως τον Σύλλογο είναι 200 μέτρα, όπως και η απόσταση από το προς πώληση ακίνητο είναι ακριβώς η ίδια.
Γ) Κάθε βράδυ όταν πηγαίνω σπίτι μου περνάω από τον Σύλλογο και εάν δω φως μπαίνω εάν δεν δω, φεύγω.
Δ) Στις συναντήσεις που καταγγέλλει, ως άλλος «Ρομπέν των Δασών», η Δ.Ο. ότι υπήρχαν «κρυφά σχολειά» ή σενάρια συνομωσίας, ή «μυστικές συναντήσεις», εγώ πήγα απρόσκλητος, βάση της προαναφερόμενης συνήθειάς μου, και κατέθεσα την γνώμη μου ως απλό μέλος του Συλλόγου και Γείτονας. Άρα το έκανα, λόγω του ότι με ενδιέφερε το γεγονός.
Ε) Εγώ έχω τον αριθμό 1 στην λίστα των ιδρυτικών μελών του Συλλόγου, που κατατέθηκε στο Πρωτοδικείο Αθηνών, για να νομιμοποιηθεί το καταστατικό του.
 ΣΤ)  Ήμουν ο πρώτος Πρόεδρος της Διοικούσας επιτροπής η οποία έτρεξε την διαδικασία της νομιμοποίησης, και έδωσε νομική υπόσταση στον Σύλλογο, οργάνωσε και έκανε τον Σύλλογο αυτό που είναι τώρα (Νομικά).
Ζ) Ήμουν ο πρώτος εκλεγμένος Πρόεδρος της πρώτης Διοίκησης, η οποία εκλέχτηκε από εκλογές στον Σύλλογο και μετά την διετή θητεία μου, λέγοντας στην Γενική Συνέλευση των μελλών «ότι εγώ αποχωρώ, και μένω απλός στρατιώτης στον Σύλλογο , για να υπάρξει χώρος και για άλλους που θέλουν να δουλέψουν, και πάντα θα είμαι δίπλα σε όλους που θα αγαπούν αυτών τον τόπο και αυτούς τους ανθρώπους».
Εάν όλα τα ανωτέρω, αγαπητή συντάκτρια της Δ.Ο., είναι «κηδεμονία», τότε έχετε πολύ κακή σχέση με το νόημα και τις έννοιες λέξεων, την Κοινωνικότητα την προσφορά στα Κοινά, και τον σκοπό ενός Συλλόγου με πολλαπλές δραστηριότητες…
Τελειώνοντας, πιστεύω ο «πληροφοριοδότης» σας, σας οδήγησε σε λάθος Δημοσιογραφικά σενάρια και αυτό για προσωπικούς λόγους και μόνο…
Καλό θα ήταν λοιπόν να μην συνεχιστεί αυτή η λάθος προσέγγιση του συγκεκριμένου γεγονότος, διότι και μεγάλο κακό κάνει στον σκοπό, αλλά και εσείς δείχνει ότι δεν σας ενδιαφέρει ή αλήθεια ή τα πραγματικά γεγονότα αλλά απλά και μόνο να πείτε κάτι, έστω και εάν δεν το γνωρίζεται καλά, έστω και εάν έτσι όπως το παρουσιάζεται είναι παραπληροφόρηση, και ο νοών, νοήτο...                         

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια